INRE STRESS

Alltså shit vilken morgon jag hade! Riktig panik alltså! 
Vaknade klockan 06.10 för att ta tåget 07.30 (mitt tåg gick 08.35), kommer iväg till tågetni tid och allt sånt, men helt plötligt så är tåget fortfarande kvar på första stationen, det hade inte ens börjar åka mot mig, och då var klockan 07.35, och de ropar ut i högtalarna att det är inställt. 
Springer till bussen som går 07.37, som tar dubbelt så lång tid till tåget. Så jag får panik. Sen så är bussen så full så att vi står knökat, på andra stationen så får det inte plats fler människor så vi fortsätter bara åka. Tillslut kom jag fram till centralen, och jag hann med tåget. Men SHIT vad jag fick springa till tåget sen! Herre.. 
Hoppas ni alla mår bra, det gör jag. Har en lång stund kvar på tåget, typ 2 timmar. Kul. 
Sitter och "pluggar".

Kommentera här: