HATA PÅ NATIONELLA

Jag tänker inte ens skriva min åsikt eller börja argumentera om varför vi borde avskaffa nationella proven och kasta dem långt ner i havet, skicka upp dem på månen som sedan spränga dem, får då blir detta ett väldigt långt inlägg. 

Jag är i alla fall klar med ett av tre no nationella för idag, sen är det fan över. Sen att det verkligen gick skitdåligt och jag lär få komplettera är en annan femma, men det är gjort nu i alla fall. 
Nu är det bara 2 del prov kvar och nästa börjar om 15 min. Kul, jätte kul, verkligen. 
Först hade vi 75 min, 20 min rast, 45, fem min rast och sista är 30 min. Efter det kommer jag antagligen att gå hem då jag mår skit. 

Hoppas att ni har en bättre dag än mig iaf. 
På fredag åker jag till Stockholm, älskade Stockholm (försöker låta lugn men är egentligen sååååå hypad och glaaaaad). 

Kommentera här: