50 DAGAR PLUGG & TRÄNING

Har härmed infört, endast nyttig mat, inget godis, ingen skräpmat och yadayada. Detta för att jag är trött på min hälsa och ska ta tag i den på riktigt nu. Så inte en enda helg kommer jag att åka in till stan för att fika eller så, inte en enda helg på resten av denna terminen iallafall! 
Jag kommer för det första: må bättre, känna mig duktigare, höja mina betyg och dessutom spara pengar. Så det är inte helt fel?! 
Tror att detta med plugger kommer bli det jobbigaste, men det är bara att göra. (vill typ höja alla mina betyg för att komma in på gymnasiet).
Jaja, så idag så hoppas jag på att hinna gå och träna plugga, och sen ska jag på teatern och sedan direkt till Göta Lejon. Önska mig lycka till, jag måste sätta min sista dans idag! Annars är jag körd...
 

Kommentera här: